2015-03-15, 11:38 PM
Tomp - tak
Topol - 260 ... same podkładki !
Topol - 260 ... same podkładki !
Części do liftów - made by WAGONEER WORLD
|
2015-03-15, 11:38 PM
Tomp - tak
Topol - 260 ... same podkładki !
2015-03-16, 01:03 AM
Fajno to poproszę dłuższą regulacje. Postaram się wypchnąć most do przodu ile wlezie. A ciężko przewidzieć. Minimalną długość znacznie łatwiej
2015-03-16, 09:12 AM
Witam
Jest możliwość kupić sam zestaw tulejek ze śrubami do podniesienia mocowania przednich amortyzatorów do ZJ-a? Jeśli tak to jaka cena? Bo tylko w całym komplecie widziałem. Pozdrawiam.
2015-03-18, 09:28 PM
Wagoneer dzięki za zestaw, założyłem i działa. Przepraszam, że teraz odpisuję, ale najzwyczajniej cieszyłem się z jazdy. Jednak w trakcie użytkowania pojawił się dziwny dźwięk dochodzący z przednich kół. Tak jakby dzwonienie i wibracje sprężyny podczas jazdy po asfaltowych wybojach. Dumałem, szukałem i sprawdzałem solidność montażu. Jest tak, jak książka pisze. Żaden obojętny mechanik nie montował tego. Wydaje mi się, że drgania powstają przez ocieranie się i przeskakiwanie zwoju sprężyny po odboju z tworzywa sztucznego, który przykręciłem centralnie do podstawy na moście. Sprężyna siedzi na swoim miejscu prawidłowo i ten dolny odbój nie leży w jej centrum, lecz jest tuż przy jej wewnętrznej krawędzi. Trzeba zdjąć sprężyny, obciąć z jednej strony odboje albo przesunąć trochę ich mocowanie. I znowu robota.
2015-03-19, 08:27 PM
To mocowanie nie znajduje się w środku odboju? masz może coś podgięte bo nikt by lipy takiej nie puścił hurtem.....
2015-03-19, 11:43 PM
Otwór w odboju przebiega centralnie i centralnie do podstawy w moście go przykręciłem. Średnicą odpowiada właśnie tej podstawie, w której zresztą było centralnie zagłębienie, które przewierciłem i przez ten otwór przeszła śruba mocująca. Nic nie jest źle zmontowane i luźne. Powinno działać, ale nie działa.
2015-03-20, 12:31 AM
Niestety sprężyna ma możliwość przesuwania się na dolnym gnieździe sprężyny na moście - nie jest ono idealnie wyprofilowane pod wewnętrzną średnicę sprężyny. Luz odboju to teoretycznie 10mm na średnicy ... ale faktycznie sprężyna może się tak ustawić że będzie dotykała do odboju. Masz zabezpieczenia sprężyny przykręcone ? Spróbuj inaczej ustawić sprężynę. ... jesteś pierwszy który usłyszał dźwięk "ocierania" się metalowej sprężyny o poliamidowy odbój
2015-03-20, 07:17 AM
Czy masz może górne gniazda sprężyn do wspawania w podłużnicę w przypadku wywalania resorów?
2015-03-21, 12:44 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-03-21, 12:44 AM przez WAGONEER.)
cicik - z przodu na prawdę NIE TRZEBA ... z tyłu jak masz odpowiednio długi amorek to możesz obniżyć mocowanie stabilizatora na podłużnicach / albo przedłużyć oryginalne łączniki / albo sobie u mnie zamówić na wymiar
Barus - nie robię takich rzeczy do własnego montażu ... jak coś to tylko u mnie takie "wynalazki". Ewentualnie we własnym zakresie sobie dopasuj np. mocowania z mostu od ZJta albo XJta - wszystko zależy od czego sobie sprężyny zaadoptujesz
cze przypadkowo usunąłem moj post/pytanie... kłopoty z kompem.
potrzebował bym wiec tylko na tył - do liftu 2`` miałbyś/mógłbyś ?? ---- tył mi "stoi" tak 50/51cm wiec zeby ramiona staba były na optymalnej wysokości (prawie poziomo) to chyba łączniki tak +5cm ?
2015-03-23, 04:52 PM
Jak wygląda sprawa z regulowanymi wieszakami resorów?? Będą w tym tygodniu? ?
2015-03-24, 10:39 AM
To może masz unibole pod dolne wahacze 67mm?
2015-04-01, 12:41 AM
Druan - są już
Barus - mam wolne dwie końcówki do moich wahaczy dolnych na unibolu - jeden komplet poleci do Tomp'a w środę.
2015-04-01, 09:24 AM
A wysłane juz do mnie ????
2015-04-02, 06:47 PM
Witam.
Chciałbym zrobić w swoim XJ'cie porządek z zawieszeniem. Obecnie mam założony 2" lift bazujący na amortyzatorach SKYJACKER HYDRO 7000, oryginalne wahacze, przód dłuższe sprężyny, tył dołożone pióro, dłuższe przewody hamulcowe. Chciałbym przejść na lift 3" gdyż planuję założyć większe opony typu AT (docelowo auto ma być wyprawowe a nie przeprawowe ). W ofercie ma Pan 1" podkładki pod sprężyny, natomiast nie widzę wieszaków do resorow podwyższających o 1" (jest tylko 1,44 "). Myślę, że wypada też zamotować regulowane wahacze, gdyż już teraz opona jest blisko nadkoli. Proszę mi powiedzieć, jakie jeszcze będę potrzebował elementy by całość działała poprawnie (obnoiżenie reduktora, dłuższy Panhard itp.). Może mi Pan zrobić zestawienie wraz z cenami (przegladałem forum ale nie wiem na ile aktualne są ceny)? Można wykonać modernizację na miejscu u Pana (mieszkam we Wrocławiu, nie wiem, gdzie ma Pan siedzibę). Z góry pozdrawiam i dziękuję. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|