Jeep.Org.PL Strona Główna
RegulaminRegulamin    FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka insalacja lpg BRC czy Stag
Autor Wiadomość
kpeugeot 


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-18, 17:46   jaka insalacja lpg BRC czy Stag

hej

muszę wybrać instalacje do silnika 3,o V6, instalacja na pełnym wtrysku która firmę polecacie
 
 
Józwa 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-18, 19:05   

Weź tą której serwis masz najlepszy w okolicy.
jedna i druga jest ok. Pod warunkiem że jest dobrze założona i skonfigurowana.
We Frotce miałem Staga, teraz mam BRC.
W obu brak problemów.
 
 
topol 
wiochmen


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 2013-10-18, 19:12   

Józwa napisał/a:
Weź tą której serwis masz najlepszy w okolicy.
jedna i druga jest ok. Pod warunkiem że jest dobrze założona i skonfigurowana.
We Frotce miałem Staga, teraz mam BRC.
W obu brak problemów.

Jak wyżej, to podstawa.
Ja mam Lovato i jestem zadowolony.
_________________
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

:WJ: 4,7PT QD Limited 2004 "Wojtek"
Ostatnio zmieniony przez topol 2013-10-18, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
suchorz 
507 958 920


Pomógł: 1262 razy
Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Gdynia
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-18, 19:24   

BRC jest za drogie, a co gorsza elektronika nie pozwala na późniejsze zmiany wtrysków na inne niż BRC lub Hana.
Mało kto ma SOFT do BRC.
Najmocniejszy reduktor jest dość słaby.

Według mnie STAG jest o niebo lepszy i w razie awarii praktycznie każdy gazownik może podłzczyć kompa i usunąć usterkę, no i możesz założyć każdy reduktor i wtryski jakie chcesz.
_________________
Jeep Comanche 4,0 88r, Jeep Liberty 3,7 lift 2", Mercedes W460
T&S Jeep sklep, serwis, modyfikacje off road
Montaż i serwis LPG, Sklep: windy, lifty, snorkele, XADO, K&N, BCM, Pipercross, LEDy, filtry, oleje, car audio
 
 
 
kpeugeot 


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-18, 19:29   

BRC jest tańszy, opinie które czytałem mówią że brc jest kompletem a stag to zbieranina różnych elementów
_________________

http://www.lublin4x4.pl
 
 
suchorz 
507 958 920


Pomógł: 1262 razy
Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Gdynia
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-18, 19:31   

BRC jest dużo droższe, to raz , a po drugie BRC, czy STAG to głównie elektronika.
STAG robi reduktory i wtryski, więc możesz kupic pełny kpl ze Staga.

Ostatnio robiłem porównanie STAG i BRC do silnika 5,7 Hemi.
STAG 5500, BRC 7500.
_________________
Jeep Comanche 4,0 88r, Jeep Liberty 3,7 lift 2", Mercedes W460
T&S Jeep sklep, serwis, modyfikacje off road
Montaż i serwis LPG, Sklep: windy, lifty, snorkele, XADO, K&N, BCM, Pipercross, LEDy, filtry, oleje, car audio
 
 
 
topol 
wiochmen


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 2013-10-18, 19:35   

BRC jest u nas mało popularny.
Co może być kłopotliwe w razie awarii w Polsce, daleko od instalatora.
_________________
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

:WJ: 4,7PT QD Limited 2004 "Wojtek"
 
 
suchorz 
507 958 920


Pomógł: 1262 razy
Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Gdynia
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-18, 19:37   

Dokladnie.
Zresztą jak dla mnie i nie tylko, BRC dawno jest w tyle z rozwiazaniami, a ceny nadal trzyma zbyt wysoko.

Porownaj ceny listwy wtryków BRC do STAG AC W01 BFC.

Podobnie ceny reduktorów.
_________________
Jeep Comanche 4,0 88r, Jeep Liberty 3,7 lift 2", Mercedes W460
T&S Jeep sklep, serwis, modyfikacje off road
Montaż i serwis LPG, Sklep: windy, lifty, snorkele, XADO, K&N, BCM, Pipercross, LEDy, filtry, oleje, car audio
 
 
 
kpeugeot 


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-18, 19:59   

podjadę do innego zakładu lpg i popytam się o staga
_________________

http://www.lublin4x4.pl
 
 
SiMarco 
555simarco@gmail.com


Pomógł: 314 razy
Dołączył: 22 Lis 2005
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-10-19, 14:51   

Składanka nie jest złym rozwiązaniem bo możesz dobrać komponenty bardzo indywidualnie i w razie czego takoż je potem wymieniać i serwisowac.

A co do sterownika to zwróć uwagę na LPGTECH - robi to samo co STAG (jest z nim zamienny) a sporo tańszy. Mam w dwóch autach i bardzo przyjazne to to jest i daje wiele szans na precyzyjną regulację.
_________________
XJ '92r LIMITED Black&White 4.0 HO BLOS Brothers, lift 3'', KL71 31'', trochę stali i szkła
Whiskey z colą nie rozwiąże moich problemów. Ale z drugiej strony sama cola też nie...
 
 
 
suchorz 
507 958 920


Pomógł: 1262 razy
Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Gdynia
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-19, 16:43   

SiMarco napisał/a:

A co do sterownika to zwróć uwagę na LPGTECH - robi to samo co STAG (jest z nim zamienny) a sporo tańszy.


Kupując samą elektronikę, różnica jest spora, ale LPG Tech nie występuje w zestawach z reduktorem i wtryskami. STAG ma kpl i wychodzi tak samo lub taniej od LPG Tech + reduktor i wtryski.
_________________
Jeep Comanche 4,0 88r, Jeep Liberty 3,7 lift 2", Mercedes W460
T&S Jeep sklep, serwis, modyfikacje off road
Montaż i serwis LPG, Sklep: windy, lifty, snorkele, XADO, K&N, BCM, Pipercross, LEDy, filtry, oleje, car audio
 
 
 
Zohan 


Pomógł: 100 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2013-10-24, 21:41   

U mnie chodzi brc i wtryski omvl

Zgrywali to serwisanci brc

Zatem chyba się da
_________________
Zg, ma paski i znaczki..v8, flowmaster, 2"
Dbam, bo lubię.
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
 
 
KorreS 


Pomógł: 184 razy
Dołączył: 21 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-25, 09:59   

Weź BRC Plug&Drive. Mam taką w 3.8 V6.
Nie trzeba żadnych map ustawiać jak w Stagu. Kalibracja łatwa, prosta i przyjemna.
Poza tym Stago to sterownik a dobieranie gratów z innych firm to zawsze jest loteria, żeby to pozgrywać. Jak masz wszystko jednej firmy (poza zbiornikiem) to łatwiej to opanować i serwisować.
W Wawie jest jedna firma w której śmiało możesz zakładać (jakby co to PW)
_________________
2007-2014 © by KorreS; <greendevil> Tekst przeznaczony dla jeep.org.pl, rozpowszechnianie, bez zgody autora i naruszanie w inny sposób praw autorskich jest zabronione. :)23
>>BYNAJMNIEJ ≠ PRZYNAJMNIEJ<<
Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem a wtedy stojący z boku nie zauważą różnicy.
 
 
topol 
wiochmen


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 2013-10-25, 10:21   

No to jest jeszcze Lovato/Landirenzo. Dostarczają kompletne zestawy.
_________________
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

:WJ: 4,7PT QD Limited 2004 "Wojtek"
 
 
kpeugeot 


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-25, 12:07   

decyzja padła na brc, bo cena była najkorzystniejsza i bardzo dobra opinia o zakładzie montującym

czekam teraz na zbiornik będzie 160 lub 180 litrów
_________________

http://www.lublin4x4.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group