Jeep.Org.PL Strona Główna
RegulaminRegulamin    FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

Poprzedni temat «» Następny temat
[WJ] Blokująca się kierownica przy skręcie.
Autor Wiadomość
Ralf
[Twoje konto zostało usunięte.]

Wysłany: 2008-01-21, 13:18   [WJ] Blokująca się kierownica przy skręcie.

Dlaczego BLOKUJE się kierownica w jeepie grand cherokee podczas skrętu w prawo lub w lewo? Proszę o odpowiedzi. Z góry dziękuję.
 
 
Pirat_NPI 


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 26 Gru 2007
Skąd: Pisz
Wysłany: 2008-01-21, 13:50   

O jakie blokowanie Ci konkretnie chodzi?
Bo taką blokadę posiadaja wszystkie samochodzy produkowane obecnie i służy jako zabezpieczenie.
A jak chodzi ci o to że wczasie jazdy nie odbija kierownica na pozycję wyjściową to może być wina złej zbieżności.

A poza tym przydało by się najpierw porządnie przywitać w odpowiednim dziale :pala:
_________________
WJ Laredo 4,7l 2004r.
 
 
Ralf
[Twoje konto zostało usunięte.]

Wysłany: 2008-01-21, 14:32   

W czasie jazdy podczas skrętu kierownica blokuje się i wyłącza się silnik. Nie da się jej skręcić w żadną stronę. Żeby dalej pojechać trzeba od nowa zapalić silnik co powoduje odblokowanie kierownicy ale sytuacja powtarza się podczas kolejnego skrętu w lewo lub w prawo.
 
 
Pirat_NPI 


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 26 Gru 2007
Skąd: Pisz
Wysłany: 2008-01-21, 14:36   

Nie pamiętam dokładnie gdzie, ale ten temat był już poruszany na tym forum poszukaj.
Ktoś miał identyczny problem właśnie z 3,1TD

[ Dodano: 2008-01-21, 14:39 ]
http://www.jeep.org.pl/fo...hlight=ga%B6nie
_________________
WJ Laredo 4,7l 2004r.
 
 
Ralf
[Twoje konto zostało usunięte.]

Wysłany: 2008-01-21, 14:45   

Tylko sprawa jest tego typu, że silnik jest ok. Pali bez problemu za każdym razem i na wprost można jechać cały czas bez obaw. Tylko w czasie skręcania kierownica staje w miejscu. Może problemy z maglownicą?
 
 
Pirat_NPI 


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 26 Gru 2007
Skąd: Pisz
Wysłany: 2008-01-21, 14:57   

A przeczytałeś cały wątek?
Jak masz stary płyn w reduktorze to stawia opór którego silnik na wolnych obrotach nie może pokonać i dla tego gaśnie. Coś jak w manualu jak puścisz sprzęgło pod górkę a nie dasz gazu to zgaśnie. Tu może być podobnie. Tarcie stawia opór.
Proponował bym powymieniać wszystkie płyny w napędach (reduktor, mosty).
_________________
WJ Laredo 4,7l 2004r.
 
 
czecho
[Twoje konto zostało usunięte.]

Wysłany: 2008-01-21, 18:28   

slyszalem juz o tym to jest przekladnia kierownicza spruboj wymienic na nowy plyn w przekladni kierowniczej jesli niepomorze to przekladnia padla . Kolega mialm taki przypadek normalnie przy skrecia nieszlo dalej skrecac silnik zgasl tyle..
na allegro poszukaj mozna juz za 300 zl dostac uzywana do WJ WG
na postoju jak gasnie silnik ......przy skrecie . a nie podczas jazdy ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group