Jeep.Org.PL Strona Główna
RegulaminRegulamin    FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

Poprzedni temat «» Następny temat
[WJ] jak holować WJ'a jak nie ma za co zapiąć ?
Autor Wiadomość
mike 
.....

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2009-07-08, 11:34   [WJ] jak holować WJ'a jak nie ma za co zapiąć ?

Witam , zgasiłem i już nie odpaliłem auta , kompletny brak reakcji rozrusznika , nigdy nie miałem z tym problemu w związku z tym ze nic za co można go ciągnąć nie znalazłem byłem zmuszony wezwać pomoc drogową - czy one faktycznie nie mają wogóle zaczepu ? nawet wkręcanego do holowania ? na lawete wciągnął mnie tyłem bo było łatwiej
 
 
 
kulka 
502342832


Pomógł: 359 razy
Dołączył: 06 Mar 2006
Skąd: zarzyca-strzelin
Wysłany: 2009-07-08, 11:55   

i dobrze zrobil bo automata nie powinno sie holowac , choc gdyby wylaczyc na N reduktor i skrzynie tez na N to mozna . mysle ze kazde auto ma caczep do holowania - moze podczas jakiejs naprawy po np. dzwonku przodem w cos , poprostu zapomniano przykrecic ucho :roll: :wink:
_________________
ZJ 4.0 Laredo 95' lpg. 1.5" lift bfgAT 235/75/15
DODGE RAM 1500 97
dr650se 96' TL1000R
 
 
 
Artix 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-08, 12:09   

Reduktor na N skrzynia na P ale generalnie i tak nie powinno sie holowac jesli skrzynia bedzie na N to nie bedzie smarowana i sie wykonczy.
_________________
Jeep Cherokee 4.0 L XJ '97, lift 4,5'' rough country, opony 32'' Goodrich Mud Terrain, snorkel Safari, winda, progi pod hi lifta
 
 
KubaLa 
506178875


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 31 Lip 2007
Skąd: Łódź/Gdynia
Wysłany: 2009-07-08, 12:16   

Skrzynia na P?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Gratuluję pomysłu :lol: :lol: :lol: :lol: Dowcip miesiąca :lol: :lol: :lol: :lol:
Skrzynia N, Reduktor N i śmiało możesz holować :wink: A zaczepów poszukaj dobrze, nie mam pojęcia gdzie są w WJ :mrgreen:


Hahahha Skrzynia na P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

Był XJ '89 -> Był Dżip Suzuki SJ413 -> Było Terrano 2,7 TDi -> Jest AR 147 1,9 JTD

 
 
 
Danoek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2009
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-07-08, 12:23   

Zgodnia z intstrukcją
Reduktor w pozycji N i szkyrznia w pozycji N i można holować
_________________
WG 3.1 TD - '99
JGC
 
 
 
kulka 
502342832


Pomógł: 359 razy
Dołączył: 06 Mar 2006
Skąd: zarzyca-strzelin
Wysłany: 2009-07-08, 12:23   

jesli reduktor damy na N to mamy rozlaczone napedy i w sumie nie wazne czy skrzynia bedzie na P czy N . jednak dla spokojnosci dalbym na N . ciekawe , holowac osobowek nie polecam [ nie maja reduktora i nie ma mozliwosci odlaczenia skrzyni.
ale auto z reduktorem? przeciez jak rozlaczymy reduktor [ N] to kiedy holujemy zloma to silnik i skrzynia i tak stoi - tak samo jakby stalo auto w miejscu . wydaje mi sie ze problem holowania tyczy sie aut ktore nie maja mozliwosci odlaczenia jednostki napedowej od kol .
_________________
ZJ 4.0 Laredo 95' lpg. 1.5" lift bfgAT 235/75/15
DODGE RAM 1500 97
dr650se 96' TL1000R
 
 
 
KubaLa 
506178875


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 31 Lip 2007
Skąd: Łódź/Gdynia
Wysłany: 2009-07-08, 12:25   

kulkagsx1200, :git: :git: :git: :git:
Ale skrzynia na P to zły pomysł, napędy rozłączają się do końca po przejechaniu kilku metrów, na P to raczej ciężko zrobić :mrgreen:
_________________

Był XJ '89 -> Był Dżip Suzuki SJ413 -> Było Terrano 2,7 TDi -> Jest AR 147 1,9 JTD

 
 
 
mike 
.....

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2009-07-08, 16:11   

Panowie , dzięki za oddzew ale nie chodzi o to jak holować ale do czego podpiąć ta linkę , w/g carfax auto nie miało kolizji , sprawdzałem też tu w PL więc jak to jest z tymi USA'mi ? kolega podjechał fordem aero czy jakoś tak i też patrze i nie ma do czego zapiąć u niego ;) dziwne ale coś mi tu wychodzi na to że te z USA nie miały zaczepu
 
 
 
Quaczus 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2009-07-08, 16:27   

Producenci aut z automatem zgodnie stwierdzili ze sie nie bedzie holowało ich aut i przestali montowac haki. Na forum jest mnustwo o tym. Jeśli swojego zamierzasz systematycznie holowac to trzeba dorobić lub kupić. Też na forum są info gdzie i jak to pomotać w WJ`cie. Oryginalnie haki są tylko w wersji Owerland ale 100% pewności nie mam.
 
 
wojmir 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-07-08, 16:57   

w moim WJ są zaczepy do holowania z przodu i z tyłu, ale ja mam wersję europejską może hamerykany mają inaczej
_________________
WG 2001 4,7 V8 LPG (BRC), zawieszenie gazowe OME lift 2" + amor skrętu OME, opony ContiCrossContact AT, Flowmaster Super 44, polibusze Super Pro.
http://picasaweb.google.com/wojmirp/Jeep#
 
 
 
Gregor887 
664 346 356


Pomógł: 238 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-08, 17:07   

wojmir napisał/a:
może hamerykany mają inaczej

Hamerykany się nie psują, dlatego nie ma zaczepów :mrgreen:
_________________
2.1 TDH '93 r.
Dystanse amortyzatorów XJ, ZJ, WJ..., zabudowy, kratki bezpieczeństwa, zderzaki, bagażniki...
www.887workshop.com
 
 
goliacik 
na forum od 2007r.


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: śląsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2009-07-08, 17:10   

ja mam w moim WJcie zaczepy... dwa haki "w" przednim zderzaku... chromowane :mrgreen: ale to chyba była "opcja" przy zakupie :thumbup:
_________________
WK 2005
 
 
 
Dariusz 


Pomógł: 56 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-07-08, 17:58   

Nie wiem czy holowanie jeepa to dobre rozwiązanie.Kiedyś widziałem taki hol tylko Patrola.
hmmmmmmmmmmmmmmm fajnie było do pierwszych świateł,później już mniej.
Potrzebne były dwie lawety i oczywiście AC.Pytanie tylko jak ubezpieczalnia podchodzi do tego typu kolizji.
Obecnie nawet w oc można dokupić ASIS.
Ewentyalnie dogadywać się z laweciarzem.Ja za transport z Mławy do Grodziska płaciłem 2 zł z km
_________________
www.verte.net.pl
 
 
 
mike 
.....

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2009-07-08, 20:57   

Zadzam się z tymi producentami , przecież przy zgaszonym silniku normalnie nie idzie w miejscu kołem skręcić , nie wspomnę już o hamowaniu oraz skrzyni , no ale z drugiego punktu widzenia to jak bym chciał coś lub kogoś wyciągnąć przodem to nie da rady
 
 
 
MarcinG 
MarcinG

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-07-08, 21:31   

WJ-ty (amerykany) nie posiadały seryjnie haków w przeciwieństwie do wesji europejskiej, które mają hak zamocowany na stałe.
_________________
WJ 4.0 2004
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group