Jeep.Org.PL Strona Główna
RegulaminRegulamin    FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

Poprzedni temat «» Następny temat
WG 02 2,7CRD - Samochód nie pali - Wymiana filtra paliwa...
Autor Wiadomość
Maryszcza 

Dołączył: 18 Cze 2010
Skąd: Sopot
Wysłany: 2010-11-27, 13:45   WG 02 2,7CRD - Samochód nie pali - Wymiana filtra paliwa...

Chciałbym wymienić filtr paliwa tu sobota. Wszystko zamknięte. obiecałem dzieciakom że jutro pojedziemy w odwiedziny na wieś. Mógłbym to zrobić sam. Nie wiem jednak jak to się robi. Boję się że coś pozapowietzram etc. Nie wiem czy trzeba zalać go paliwem... Czy wiecie gdzie mogę znaleźć instrukcję? próbowałem ale nie znalazłem. Dzięki za pomoc
_________________
Maryszcza
Grand Cherokee WG 2001, 2,7 CRD
 
 
darekpawel 


Pomógł: 72 razy
Dołączył: 20 Sie 2010
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2010-11-27, 16:53   

Tu masz na przykład, co prawda dotyczy sprintera, ale filter ten sam:



Kod:


http://www.youtube.com/watch?v=wo7ZTKOhdTU





A poza tym użyj: SZUKAJ.
_________________
Wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe do wykonania, tylko jeden jełop tego nie wie i robi ...wynalazek.
Jeep Grand Cherokee Limited 2,7 CRD; 2003r. oraz piła spalinowa "Shindaiwa" 488 - 2szt.
http://www.youtube.com/wa...e=youtube_gdata
 
 
Misza 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2006
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-11-27, 17:08   hm.........

tylko pewnie to nie filtr paliwa jest przyczyna . stawiałbym na wtryski no chyba że tankujesz jakieś wynalazki to i filtr załatfiłeś na amen ale niesadze
ale jak mówie pewnie wtryski i to ciekawe który odmówił współpracy boże daj zeby nie 4 czy 5 :(
pozdr
MiszA

jak by co służe sugestiami jestem świeżo po takie właśnie akcji nie i silniczek pracuje teraz pali jak nówka sek może nawet nie i już gra muzyka
_________________
od tego sie zaczęło Jeep Cherokee 4L aut '98
 
 
 
piciu866 

Dołączył: 13 Mar 2010
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-27, 17:34   

a robiłeś kluczykowanie ?
_________________
[ WG `04 2.7 CRD ] Only Jeep !
 
 
darekpawel 


Pomógł: 72 razy
Dołączył: 20 Sie 2010
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2010-11-27, 18:35   Re: hm.........

Misza napisał/a:
tylko pewnie to nie filtr paliwa jest przyczyna . stawiałbym na wtryski no chyba że tankujesz jakieś wynalazki to i filtr załatfiłeś na amen ale niesadze
ale jak mówie pewnie wtryski i to ciekawe który odmówił współpracy boże daj zeby nie 4 czy 5 :(
pozdr
MiszA

jak by co służe sugestiami jestem świeżo po takie właśnie akcji nie i silniczek pracuje teraz pali jak nówka sek może nawet nie i już gra muzyka



A możesz napisać na co zwrócić uwagę?
Jakieś specjalne narzędzia?

Bo mnie chyba też czeka wymiana - może na wiosnę...
_________________
Wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe do wykonania, tylko jeden jełop tego nie wie i robi ...wynalazek.
Jeep Grand Cherokee Limited 2,7 CRD; 2003r. oraz piła spalinowa "Shindaiwa" 488 - 2szt.
http://www.youtube.com/wa...e=youtube_gdata
 
 
Gryzli 
WG 2004 CRD Overland


Pomógł: 335 razy
Dołączył: 02 Kwi 2009
Skąd: z fabryki słoików
Wysłany: 2010-11-28, 00:15   

Maryszcza napisał/a:
Chciałbym wymienić filtr paliwa tu sobota. Wszystko zamknięte. obiecałem dzieciakom że jutro pojedziemy w odwiedziny na wieś. Mógłbym to zrobić sam. Nie wiem jednak jak to się robi. Boję się że coś pozapowietzram etc. Nie wiem czy trzeba zalać go paliwem... Czy wiecie gdzie mogę znaleźć instrukcję? próbowałem ale nie znalazłem. Dzięki za pomoc


Kolega sie pyta jak filtr wymienic a wy go tu od razu wtryskami straszycie :mrgreen: :)20
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=sAaaXYtemHU
"...common sense is not so common" http://www.jeepnieci.pl
 
 
Misza 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2006
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-11-28, 01:08   nie straszymy

tylko realnie opowiadamy ze tak sie skończyy
_________________
od tego sie zaczęło Jeep Cherokee 4L aut '98
 
 
 
adam_buszkowo 
tel. 794684655


Pomógł: 114 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-11-28, 09:51   

piciu866 napisał/a:
a robiłeś kluczykowanie ?

kluczykowanie nie pozkaze ani błędu wtrysków,ani filtra.

w nich trzeba sie łączyc i podgladac błędy na monitorze,najwazniejsze to pomiar wysokiego cisnienia na listwie
 
 
 
smacks 

Pomógł: 63 razy
Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: londyn-rzeszow
Wysłany: 2010-11-28, 09:55   

to ze auto nie pali wcale nie oznacza ze padly wtryski z reszta nie sadze zeby padly wszystkie na raz przyczyn moze byc wiele jezeli nie odpala przy ujemnych temp to jedna z przyczyn moze byc zasyfiony filtr paliwa :git:
sama wymiane filtra jes banalna tylko pamietaj zeby zalac go ropa
_________________
jeep 2.7crd 2003 cooper discoverer stt 245/70/17 lift 2" dystanse 30mm
 
 
piciu866 

Dołączył: 13 Mar 2010
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-28, 11:01   

adam_buszkowo napisał/a:
kluczykowanie nie pozkaze ani błędu wtrysków,ani filtra.


hmmm...napewno? a kody 202, 203 np. itp to nie są kody wtrysków ?

Filtra to raczej nie pokażą ale jeśli nie ma kodów wtrysków (możliwe, że nie pokazuje wtedy komp) to wtedy zabierałbym się za filtr. A czujnik ciśnienia na listwie na pewno pokazuje kluczykowanie :)

Tak czy siak zacząłbym właśnie od kluczykowania ( lub kompa ) bo to wcale nie musi być nic związanego z układem paliwowym, może to być jakiś elektroniczny `gadżet` tupu np immobilaizer....
_________________
[ WG `04 2.7 CRD ] Only Jeep !
 
 
adam_buszkowo 
tel. 794684655


Pomógł: 114 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-11-28, 11:34   

piciu866 napisał/a:
adam_buszkowo napisał/a:
kluczykowanie nie pozkaze ani błędu wtrysków,ani filtra.


hmmm...napewno? a kody 202, 203 np. itp to nie są kody wtrysków ?

Filtra to raczej nie pokażą ale jeśli nie ma kodów wtrysków (możliwe, że nie pokazuje wtedy komp) to wtedy zabierałbym się za filtr. A czujnik ciśnienia na listwie na pewno pokazuje kluczykowanie :)

Tak czy siak zacząłbym właśnie od kluczykowania ( lub kompa ) bo to wcale nie musi być nic związanego z układem paliwowym, może to być jakiś elektroniczny `gadżet` tupu np immobilaizer....

sa kody od niedomagan w ukladzie paliwowym
kazdy program w kompie samochodowym ma kilka oprogramowań,
programy robią testy czujników,sa zakodowane w pewien sposób,pamietajmy ze to tylko maszyna,nie dziala to na logike, :)23
ma zapisany w pamieci pewnein wzór pracy wszystkich podzespolow i urządzen.
jezeli któres z nich odbiega od wzoru znacznie,wtedy wyskakuje błąd.
włącza sie tkzw. tryb awaryjny i komputer symuluje prace tego uszkodzonego urządzenia,bo ma w pamieci wczesniejsze jego parametry. bla bla bla za duzo by pisać

powiem tylko tak,ze jesli wtryskiwacz w ukladzie zasilania typu comon rail ma zuzyty zaworek w wtryskiwaczu,nie pokaze tego komp.
jest na to metoda fabrycznie są instalowane czujniki spalania stukowego,
wyłapuje to dzwieki z silnika sprawnego,zapisuje je jako normalna prace,w czasie kiedy silnik spala paliwo ''stukowo'' wyskakuje błąd wtrysku,lub ukladu zasilania

komputer nie ma mozliwosci sprawdzenia parametrow wtryskiwacza.
Niestety symulacje komputer w aucie robi bardzo czesto i aktualizuje baze danych o nowe przeklamane dane.
wiec czesto w komputerze wszystko jest ok,a jednak jakies urządzenie dziala niepoprawnie,np auto kopci a błędow nie ma.
po naprawie usterki mozna aktualizowac dane przez odpowiedni inetrfejs,lub pojezdzic a komputer sam ustawi nowe poprawne dane.
cholernie to zagmatwane,ale technologia przerasta nasze''skromne umysły'' hehe <greendevil>
najłatwiej sprawdzic wtryskiwacze w comon rail tak:
podłączyc do kazdego przelewu osobny wężyk, włozyc je do identycznych butelek i odpalic auto na 15min, różnica w napelnieniu butelek,to błąd wtryskiwaczy,a konkretnie zaworków
 
 
 
Misza 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2006
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-11-28, 21:42   ...

dokładnie tak jest...napisałes
_________________
od tego sie zaczęło Jeep Cherokee 4L aut '98
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group