Jeep.Org.PL Strona Główna
RegulaminRegulamin    FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika 4.0
Autor Wiadomość
tomas5.2 


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-17, 14:37   Nierówna praca silnika 4.0

Witam

Mam mały problem ze swoim ZJ, mianowicie delikatni rzuca matorem (nie równo pracuje) na parkingu czy na neutralu i powiem szczerze troszke mnie to denerwuje.
Dodam też że wymieniłem juz świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec i nic się nie zmieniło.

Miał ktoś może taki przypadek i wie co może być przyczyną??
_________________
tomas5.2
TEL: 509-720-189
GRAND CHEROKEE ZJ 4.0 LIMITED + LPG , LIFT 6", 33" SILVERSTONE 117 MT SPORT
 
 
YTS vel Maczupikczu 
Maczupikczu


Pomógł: 55 razy
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 2013-12-17, 15:35   

A jak ze spalaniem? W normie?
Zapłon na pewno dobrze ustawiłeś?
Nie popsułeś kopułki przy zakładaniu(wbrew pozorom bardzo łatwo)?
Jakiegoś lewego powietrza nie masz?
Jeszcze wtryski mogą wymagać przejrzenia (mogę nierówno dawkować).
_________________
Naprawiam Jeepy, motocykle i łodzie motorowe. Oleje Mopar 884-676-799
Sprzedam: XJ Renix http://www.jeep.org.pl/fo...ic.php?t=102518
 
 
tomas5.2 


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-17, 15:51   

Spalanie w miarę w normie jakieś 24 l gazu po mieście.
Kopułka była zakładana starannie raczej to nie to.
Tak myślę aby sprawdzić ten zapłon może to to?
_________________
tomas5.2
TEL: 509-720-189
GRAND CHEROKEE ZJ 4.0 LIMITED + LPG , LIFT 6", 33" SILVERSTONE 117 MT SPORT
 
 
YTS vel Maczupikczu 
Maczupikczu


Pomógł: 55 razy
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 2013-12-17, 15:59   

No, może toto, może nie toto. Zapłon musisz mieć dobrze ustawiony.
Przejrzyj również podciśnienia, czy gdzieś nie masz "lewego" powietrza.
_________________
Naprawiam Jeepy, motocykle i łodzie motorowe. Oleje Mopar 884-676-799
Sprzedam: XJ Renix http://www.jeep.org.pl/fo...ic.php?t=102518
 
 
tomas5.2 


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-17, 17:23   

ok popatrze na to wszystko w czwartek

Dzięki za informację
_________________
tomas5.2
TEL: 509-720-189
GRAND CHEROKEE ZJ 4.0 LIMITED + LPG , LIFT 6", 33" SILVERSTONE 117 MT SPORT
 
 
$limak 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-12-17, 22:56   

Silniczek krokowy?
_________________
Jeep Grand Cherokee 1997r. 4.0 - Był
Jeep Grand Cherokee 1997r. 4.0 - Znowu jest... ten sam:)))
 
 
 
tomas5.2 


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-18, 11:16   

ale wymienić ten silniczek czy przeczyscic? ;)
_________________
tomas5.2
TEL: 509-720-189
GRAND CHEROKEE ZJ 4.0 LIMITED + LPG , LIFT 6", 33" SILVERSTONE 117 MT SPORT
 
 
chopin 


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Skąd: Seitzersdorf At
Wysłany: 2013-12-18, 14:03   

na poczatek mozesz sprubowac wyczyscic
_________________
Tel.+43 664 314 78 27
Grand Cherokee 5,2 v8 96-jedyny słuszny-wspomnien czar
Shmelcwagen Sharan-przejsciowe wozidlo-sprzedam
 
 
ŁukaszYJ 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Lut 2006
Skąd: PodPiaseczno
Wysłany: 2013-12-18, 17:32   

YTS vel Maczupikczu napisał/a:
No, może toto, może nie toto. Zapłon musisz mieć dobrze ustawiony.
Przejrzyj również podciśnienia, czy gdzieś nie masz "lewego" powietrza.


w 4.0 nie ustawia się zapłonu - aparat jest jednoznacznie ustawiony względem bloku silnika :wink:
_________________
:YJ: RENAGADE '91, 4.0 HO, AX-15, 231J SYE + CV, w cholere regresywnego liftu :mrgreen:
:ZJ: 4.0 Laredo '96, NP 242 z osłoną reduktora by T&S, lift +40 mm + 2" <evil>, SS by Ironman, GG AT2 30" <kasztan>
 
 
 
jelcyn777 
Krew: AB Rh -


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-12-19, 21:42   

Ustawia się ale nie wyprzedzenie czy kąt a pozycję palca gdyż wyciągnięcie i włożenie aparatu zapłonowego przestawia go o jedno oczko w pompie oleju ( wiem bo tak miałem mimo że wszyscy mówili że się nie ustawia, a samochód nie odpalił dopóki go nie ustawiłem ) ogólnie po przestawieniu tego silnik w ogóle by Ci nie odpalił bo iskra się całkiem mija


a poduszki silnika masz całe ? to się też dzieje na D jak nie jedziesz czy tylko N i P ?
_________________
ZG 4.0 93r. + AW4 + NP-242 + LPG STAG 300ISA2 + lift 2'
Opony GoodYear Wrangler AT/R 245/75/16

Pomogłem ?
 
 
 
chopin 


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Skąd: Seitzersdorf At
Wysłany: 2013-12-19, 22:01   

jelcyn777 napisał/a:

a poduszki silnika masz całe ?


a co maja poduszki do nierownej pracy silnika:roll:
_________________
Tel.+43 664 314 78 27
Grand Cherokee 5,2 v8 96-jedyny słuszny-wspomnien czar
Shmelcwagen Sharan-przejsciowe wozidlo-sprzedam
 
 
YTS vel Maczupikczu 
Maczupikczu


Pomógł: 55 razy
Dołączył: 05 Sty 2013
Skąd: ok. Wrocławia
Wysłany: 2013-12-19, 22:42   

jelcyn777 napisał/a:
ogólnie po przestawieniu tego silnik w ogóle by Ci nie odpalił bo iskra się całkiem mija

O nie nie nie, mylisz się, Bracie.
Skurrwysyny odpalają i potrafią chodzić całkiem równo, nawet jak palec jest ustawiony "Panubohu do oken"....
Nie wiem w ogóle, jak to jest możliwe....

[ Dodano: 2013-12-19, 22:43 ]
chopin napisał/a:
jelcyn777 napisał/a:

a poduszki silnika masz całe ?


a co maja poduszki do nierownej pracy silnika:roll:


Mają, wbrew pozorom. Jak poduchy są powyryane, to silnikiem kolebie.
_________________
Naprawiam Jeepy, motocykle i łodzie motorowe. Oleje Mopar 884-676-799
Sprzedam: XJ Renix http://www.jeep.org.pl/fo...ic.php?t=102518
 
 
chopin 


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Skąd: Seitzersdorf At
Wysłany: 2013-12-19, 23:23   

YTS vel Maczupikczu napisał/a:


Mają, wbrew pozorom. Jak poduchy są powyryane, to silnikiem kolebie.


a i owszem silnikiem moze kolebac przy zmianie obrotow (dodanie lub ujecie gazu,zwlaszcza gwaltowne)ale sama jego praca na przy stalych obrotach bedzie rowna
_________________
Tel.+43 664 314 78 27
Grand Cherokee 5,2 v8 96-jedyny słuszny-wspomnien czar
Shmelcwagen Sharan-przejsciowe wozidlo-sprzedam
 
 
czarny8104 
RIDE TO LIVE

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2013
Skąd: PODLASIE
Wysłany: 2013-12-19, 23:34   Re: Nierówna praca silnika 4.0

tomas5.2 napisał/a:
Witam

Mam mały problem ze swoim ZJ, mianowicie delikatni rzuca matorem (nie równo pracuje) na parkingu czy na neutralu i powiem szczerze troszke mnie to denerwuje.
Dodam też że wymieniłem juz świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec i nic się nie zmieniło.

Miał ktoś może taki przypadek i wie co może być przyczyną??


motorem rzuczło już zanim zacząłeś wymieniać wszystko pokolei?
podnieś maskę silnika jak już będzie ciemno i zobacz czy kable czasem nie mają przebicia czasem i nowe mogą być odrazu do d... a szczególnie te tańsze.
 
 
jelcyn777 
Krew: AB Rh -


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-12-20, 08:32   

chopin napisał/a:
jelcyn777 napisał/a:

a poduszki silnika masz całe ?


a co maja poduszki do nierownej pracy silnika:roll:


ostatnio gdzieś oglądałem właśnie że była wywalona poduszka i wyglądało to tak jakby silnik nierówno pracował. Dlatego wystrzeliłem z takim pomysłem :D

YTS vel Maczupikczu napisał/a:
jelcyn777 napisał/a:
ogólnie po przestawieniu tego silnik w ogóle by Ci nie odpalił bo iskra się całkiem mija

O nie nie nie, mylisz się, Bracie.
Skurrwysyny odpalają i potrafią chodzić całkiem równo, nawet jak palec jest ustawiony "Panubohu do oken"....
Nie wiem w ogóle, jak to jest możliwe....


Mój nie chciał, a przeszedłem przez wszystkie pozycje aparatu zapłonowego :) szkoda że nie mam zdjęcia jak brat dociska aparat zapłonowy deską aby za każdym przestawieniem go nie odkręcać i przykręcać :D
_________________
ZG 4.0 93r. + AW4 + NP-242 + LPG STAG 300ISA2 + lift 2'
Opony GoodYear Wrangler AT/R 245/75/16

Pomogłem ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group