Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
#1
Witam serdecznie.

Prowadzę ogólnopolski sklep internetowy i stacjonarny http://www.zmienolej.pl
W zakładce kontakt jest nasz adres.

Specjalizujemy się tylko i wyłącznie w najwyższej klasie światowej olejach silnikowych, przekładniowych dodatkach do olejów i paliw.

Mamy w ofercie układy hamulcowe EBC

Dla każdego Jeepnietego który zaloguje się na naszej stronie www.zmienolej.pl mam specjalny kupon rabatowy po wpisaniu którego wszystkie ceny na sklepie zostaną obniżone o 5%.
Aby uzyskać kod rabatowy proszę o wiadomość priv.

Jesteśmy dystrybutorami olejów marki Amsoil.
Oleje tej firmy są uznawane na świecie jako jedne z najlepszych o czym świadczą testy, opinie klientów i wyniki badań.

Dodatkowo jesteśmy dystrybutorami olejów i smarów marki Millers Oils zaliczanego do jednego z najlepszych producentów olejów do silników i skrzyń również tych używanych w motorsporcie.
Ponad 50% zawodników w Polsce jeździ w sporcie na produktach Millers Oils.

Alternatywnie polecamy oleje Fuchs który produkuje oleje na pierwszy montaż do ok. 70% producentów silników, skrzyń oraz amortyzatorów.

Na koniec mam ofertę spoecjalną dla każdego kto szuka doskonałych hamulców firmy EBC.
Tutaj mamy doskonałe ceny i doradztwo w tym zakresie.

Jeśli ktoś jest z Krakowa okolic zapraszam do sklepu a każdemu innemu oferujemy wysyłkę kurierem w ciągu 12 godzin.

Staramy się profesjonalnie dobrać olej do każdego silnika, skrzyni, dyfra czy to w aucie rajdowym czy wyprawowym, dobrać hamulce do stylu jazdy itp.

Zapraszam do zadawania pytań, liczę że poprzez profesjonalne doradztwo dobierzemy najlepsze oleje do każdego samochodu każdego Jeepnietego.

Na szybko:

Jeden z najlepszych olejów przekładniowych ATF +4 który powoduje że jako jedyny na świecie oferuje taką kulturę pracy i nie przegrzewanie się skrzyni

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail

Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em.

Info ze strony producenta:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...ion-fluid/

[Obrazek: ReserveProtectionAgainstHeat.jpg]

Inny olej Amsoil ATF do najnowszych aplikacji gdzie wymaga się uwaga Ford MERCON LV, SP; GM DEXRON VI; !!

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail

Info ze strony producenta :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...ion-fluid/

Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em.

Dodatek BG LSI tłumiący drgania również w dyferencjałach o ograniczonym poślizgu .
Preparat BG LSII może być stosowany z dowolnym smarem przekładniowym w układach z ograniczonym poślizgiem. Jest to również doskonały preparat do eliminowania drgań w układach stałego napędu na cztery koła. Składniki preparatu BG LSII sprawiają, iż praca przekładni dyferencjału jest płynna i cicha, a dodatki zawarte w smarze przekładniowym działają ze zwiększoną skutecznością.
Jeden z najlepszcyh środkó na świecie zamiast innych domieszek do ukłądów wymagajacych olejów z LS.

Info ze strony producenta:
http://www.bgprod.com/catalog/drive-line...ncentrate/

[Obrazek: 42pre_63230e26903d049.jpg?resize=202%2C500]

Cena dla Jeepnietego za jedną butelkę 65zł brutto.

Najlepszy na świecie olej do kazdego Hemika klasa 5W20 niwelujący charakterystyczne cykanie na innych olejach.

Amsoil 5W20 1 butelka 0.946L - 38zł brutto.
Ilość ograniczona już w Polsce.

To ten olej:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Info ze strony producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Jedyny olej który daje gwarancję przebiegu rocznego nawet 40 000km w silniku benzynowym !

Jeśli ktoś chce poprawić korekcję wtrysków , oczyścić cały układ zasilania to polecam bodajże najlepszy na rynku tego typu dodatek do diesla !

http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

info ze strony producenta:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/fu...tor-clean/

Cena dla Jeepnietego - 29zł brutto.


Oczywiście wystawiam faktury VAT , zapraszam każdego do sklepu stacjonarnego jak i internetowego oraz do zakupów .
Info na temat kodu rabatowego dla kazdego Jeepnietego na priv jak pisałem


W celu doboru oleju, smaru proszę tutaj pisać myślę że bede w stanie pomóc każdemu.

Pozdrawiam serdecznie
Piotrek
www.zmienolej.pl
Odpowiedz
#2
Witam

Co polecacie do mostów przód, tył i reduktora w Grand WJ? Zbliża się termin przeglądu olejowego i szukam czegoś dobrego.. Do skrzyni też by się przydał. Jaki czas oczekiwania na towar? Można osobiście odebrać? Dzięki za odpowiedź
Odpowiedz
#3
Witaj,
Dzieki za zapytanie.
Jesli chodzi o dobór olejów to zazwyczaj robię dokładną analize jakie auto stan techniczny i jak eksploatowane.

Jeśli chodzi o dostepność do mamy na miejscu tylko same oleje, smary i dodatki specjalistyczne w sklepie do którego kazdego zapraszam codziennie Smile
Dane sklepu : http://www.zmienolej.pl/kontakt

Jeśli chodzi dobór oleju do Twojego modelu to wszystko zależy czy chcesz cos naprawdę dobrego czy tańsze oleje przeciętnej klasy.
Na przód jeśli dyfer otwarty 75W90 z Amsoil SVG:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail

Produkt najbardziej innowacyjny na rynku z nanocząsteczkami które redukuja tarcie to Millers Oils EE 75W90:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...-1l-detail

Jeśli zjeżdzasz z asfaltu i jeździsz choćby w lekkim terenie lub extremalnie wtedy:
Amsoil 75W140:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail

Ty masz otwarty dyferek czy masz układ wymagający LS np. quadra drive ?

Na tył tylko i wyłacznie olej 75W140 i niedościgniony jest tutaj powyższy Amsoil 75W140.
Co ciekawe mosty na tym oleju grzeja się zdecydowanie wolniej kazdego innego oleju na rynku.

Daj znac czy masz układ z ograniczonym poślizgiem.

Do reduktora mamy wyłacznie Mopar-a, którego obecnie nie mam bo czekam na olej z Amsoil .
Jeśli masz reduktor Transfer Case NV247 to nie wolno używać oleju ATF tylko przekładniowy, dla mopara robi to z tego co słyszałem Exxon ale nie mam pewnosci.
W USA wiele uzytkowników stosuje z powodzeniem :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/hy...e=ATHQT-EA

Tak że jeśli czas nagli to kup Mopara ceny są różne na rynku.
Specyfikacja wiążąca tylko MS-10216, choc jak wspomniałem ludzie robią duże przebiegi za oceanem na Mobilfluid 424 Smile

Skrzynia musi spełniać ATF +4 tutaj głównymi kryteriami jest kilka elementów takich jak odpornosc na wysoka temp. trwałosć i odpornośc na eksydacje i utlenianie itp.
Oryginal sie lubi "zagotować" przy jeździe terenowej lub holowaniu przyczep i tu najlepszy olej to Amsoil ATF:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...e=ATFQT-EA

Alternatywnie tanszy Angielski Millers ATF +4 jeden z najlepszych olejów w europie przynajmniej nie robiony jak w przypadku wielu znanych firm przez podwykonawców:

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...-1l-detail

U nas w sklepie :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail

Jesli chodzi o dodatki do dyfra przód , tył jesli nie masz akurat szpery, ukladu LSD itp. to polecam jak czesto moczysz mosty i wymieniasz olej częsciej niz 1x w roku Archoil 9100 który chroni przed działaniem wody , minimalizuje tarcie i wycisza cały uklad na czas trwania interwiału.
To ten dodatek:

http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...nik-detail

A jak juz siedzą czy to wałek, lozysko lub po prostu most wyje lub zaczyna albo dajesz w palnik jeździsz na duzych kolach i bardzo mocno obciązasz uklad to Archoil 9300:

http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...eju-detail

Jak działa w przykładowym F-150 Archoil mozesz zobaczyć na tym przykladzie Smile))

https://www.youtube.com/watch?v=ruJW-nM6xtk

Co ważniejsze że ten dodatek obniża średnio spalanie jak sie do oleju silnikowego wleje o ok. 7% więc mozna policzyc Smile

Oczywiscie zapraszam codziennie od 8 do 16 zreszta tak już od kilku lat w soboty do 14-tej.

Do silnika mozesz zobaczyć ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Praktycznie najlepszy olej w pełni syntetyczny na którym WJ-ty w USA robią setki tysmil bez remontow.
Temp. oleju jest najnizsza i co ciekawe wentykatory załaczają sie na nim incydentalnie.

Daj znać albo zapraszam jak jesteś z małopolski.
Serwisu nie mam w razie czego .

Pozdrówka
Piotrek
Odpowiedz
#4
Fantastyczny marketing Mr. Green tylko na jakiej podstawie Question
Kto badał te oleje i porównywał z innymi produktami ASTM - American Society of Testing and Materials (Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów) dla potrzeb marketingu ?
czy jedyne słuszne SAE i API.?
Tak tylko pytam z ciekawości Rolling Eyes
tu taki mały teścik AMSOIL VS ROYAL PURPLE
http://www.youtube.com/watch?v=1Tt-VKe8Oaw
Odpowiedz
#5
grzyb: Dziękuję za zapytanie.
Oczywiście jest to dla wielu użytkowników cos nowego mimo iz olej jest można powiedzieć dostępny w Polsce od 2010r.
Jest oczywiście atakowany przez wielu którzy zajmują się propagowaniem innych rozpoznawalnych na tą chwilę marek bo kliencie niestety im uciekają a że Amsoil ma doskonały marketing to nic tylko można pozazdrościć bo oprócz Castrola na naszym rynku nikt nie ładuje w produkt pieniedzy w takie reklamy.
Choć warto mieć na uwadze, że Castrol nie produkuje oleju ale zleca je odpowiednim firmom co oczywiści nie jest złe i podobnie robi Mopar, GM w zależności od rynku.
Amsoil produkuje podobnie jak Millers swoje oleje tylko w jednym zakładzie więc nie mamy różnych produktów w zależnosci czy mieszkamy w Niemczech czy USA czy w Polsce.

Jeśli chodzi o testy ASTM to masz rację takie testy wedle bardzo precyzyjnych norm tej organizacji się prowadzi o czym można się przekonać przy kazdym produkcie .
W USA nie można oszukiwać i wprowadzać klienta w błąd za co grozi po prostu proces i często wielomilionowe kary powodujace plajtę danej firmy.
Tak, że jeśli Amsoil oficjalnie podaje w swoich zestawieniach testy swojego i oleju konkurencji np. Mobil, Quaker, to jesi takie porównanie wedle konkretnego testu ASTM było by nadużyciem i poświadczeniem nieprawdy juz by zostali dawno bankrutami i musieli zaplacic wielomilionowe odszkodowania bowiem podają do opinii publicznej zestawienia wedle których produkt konkurencji np. X wypada gorzej.

Co to znaczy jedyne słuszne API i SAE ?
Amsoil podaje różne specyfikacje nie tylko API, SAE ( musi byc podane w konkretnych temeraturach).

Zobacz proszę np. na taki pierwszy z brzegu produkt 10W40 Amsoil:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Zobacz na test 4 kulowy .
Czy ktokolwiek z producentów podaje wyniki testu na takiej maszynie ?
NIE a wiesz dlaczgo bo wielkosc skazy albo ryski jak się mówi niekiedy jest powyzej 1mm !
Nie pokazuje się tego co nie jest do pokazania dlatego we wszystkich produktach na rynku podaje sie bardzo niewiele parametrów fizyko - chemicznych.
Tu masz nie dość że olej w 100% syntetyczny bazowany na bazach IV gr.PAO to jest masz olej z wieloma normami i specyfikacjami nie tylko API.
Temp. płynięcia -44st.C !
powiem Ci jeszcze coś temp. oleju jest niższa niz na 90% olejach sportowych.
W samocodzie normalnym mozesz zaobserwować taką oto ciekawą sprawę, że wentylator się załacza kilkukrotniej żadziej niż na jakimkolwiek innym oleju a jak sie załacza to na bardzo, bardzo krótki okres.

Do tego zobacz co Amsoil oficjalnie pisze a pize to przy praktycznie każdym oleju :

Diesel Engine Service
•Normal Service - Up to 25,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
•Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.

Gasoline Engine Service
•Normal and Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.

Więc masz oficjalne info że przy ostrej jeździe, cieżkich warunkach eksploatacji w tym holowaniu w silnikach benzynowych olej wytrzyma 15 0000mil czyli na nasze ok. 24 000km !! w dieslu podobnie a przy normalnych warunkach eksploatacji ok. 40 000km

Do tego końcówka rury wydechowej dużo czyściejsza bowiem sam olej duzo, dużo leiej radzi sobie z sadzą !

Jesli chodzi o mały teścik to powiem Ci że te testy które podałeś są dobre ale TYLKO w przypadkach przekladni (wałek flex) przekladni katowej, przekładni głównych i to nie zawsze bo to TYLKO jedna ze składowych badań duzo, dużo bardziej wiarygodniejszą metodą jest test na maszynie 4 kulowej którą Amsoil podaje przy kazdym swoim produkcie.
Tam masz np. warunki Four Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)

Czyli wedle procedury ASTM na kulki stalowe masz nacisk 40Kg przez jedną godzinę a wszystko kręci sie z prędkoscią 1800 obr/m w uwaga temp. 150st.C
Po takim teście sprawdza się lepkość i parametry oleju czy wszystko miesci sie w danych SAE itp.
To co pokazałeś nie jest w żaden sposób wiarygodne i nie jest w żadnym stopniu czymś na podstawie czego można stwierdzić czy dany olej jest lepszy czy gorszy.
Nie mówię że Royal jest zły ale odnoszę się do testu jakich jest miliony w internecie a luzie sie podniecają że dany olej jest lepszy a drugi gorszy.

Zobacz najnowszy test olejów "lekkobieżnych" do których zalicza się również 5W20 który idzie pod hemiki.

http://www.zmienolej.pl/top-news/56-amso...test-oleju

test 4 kulowy:


[Obrazek: ASL-4.jpg]

Zobacz co jest lepsze od Royal-a...amerykański Valvoline ( nie mylic z naszym ) a zobacz co z Mobil 1 skaza na stalowych kulkach 1.6mm podobnie jak Castrol.
Oczywiście jeśli test by miał wprowadzić w bład albo nie był prowadzony wedle procedury jak pisze ASTM D-4172 to praktycznie firmy by nie istniało wszystko by trafiło pod oblicze sądu.


I na koniec odnosząc się jeszcze do tego filmu jaki podałeś zobacz na ile te testy są miarodajne i co w zestawieniu z olejami wygrywa !!!
Jak Ci powiem, że wygrał szampon do włosów to uwierzyłbyś ?? to moze komuś zrobie reklamę heheh
A wzięto akurat kilka najlepszych olejów na świecie do testu porównawczego !

Zapraszam do materiału:

https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY

Powiem, że mój klient kolega i serwis który kazdemu polecę ze wzgledu na uczciwosc i solidność oraz profesjonalizm jakim jest na pewno kazdemu znany z tego forum misiek-Garage stosuje do wielu samochodów z powodzeniem produkty Amsoil.

http://www.misiek-garage.pl/

Tak że nie namawiam ale próbuję zachęcic do wypróbowania czegoś innego niż najtansze produkty czy wyświechtane już na rynku oleje nie do końca mające czesto pewne źródło pochodzenia.

Pozdrawim i zapraszam
Jak cos to proszę dzwońcie 692 452 522, 12 288 32 09 (od 8-17)
Albo mailujcie biuro@zmienolej.pl postaram sie pomóc w kazdej sytuacji
Odpowiedz
#6
Idę powoli w firmę Amsoil a to ze względu na to, że faktycznie zagłębiłem się w temacie i jest wiele dowodów na to, że są to oleje wysokiej półki. Puki co uznawałem tylko Motul ale chodzą różne słuchy o nim np że są przereklamowane - cena przewyższa jakość i innowacyjność ( choć na pewną są to dobre oleje ) ale jak już płacić 40 zł za litr to może na coś faktycznie dobrego? Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil.
I mam pytanie do ZmienOlej.pl
Motul 8100 X-clean 5W40 jest HC czy PAO i jak jest z odpowiednikiem AMSOIL
Czy jest AMSOIL który by dokładnie odpowiadał normie dla silnika MB 2,7 w jeepach nazywanym CRD ?
To samo pytanie tylko w stosunku do skrzyni aut MB które siedzą w CRD ?
Druga sprawa z tego co się orientowałem olej u Was jest w litrowych butelkach czy występują w większych ? Może cena jest wtedy atrakcyjniejsza jak w przypadku innych marek?
Odpowiedz
#7
emiliob: widzę że jesteś z Białegostoku tam polecam chłopaków z Galon oleje.
Mają również dodatek do poprawienia korekcji wtrysków w CRD i czyszczenia diesla.

Motul 8100 X-Clean cóż sądzę że jest to dobry produkt blendowany na bazie HC i PAO bowiem 100% olejów PAO nie ma nigdzie na rynku cholernie ciężko taki produkt wymieszać z dodatkami i pakietami ZDDP.
Odpowiednikiem oleju Motul jest Amsoil 5W40 AFL :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Info ze strony producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Co zaleca dokładnie serwisówka do CRD, sądzę że 229.51 i ACEA B4
Masz jakieś info bo ja wolę się opierać na technicznych zalceniach konstruktora nie ASO.

Jeśli chodzi o skrzynię to masz 545RFE 5 biegową ?
Zapytam bo taką mam zasadę co zaleca producent bo kilka razy się spotkałem że w danym samochodzie były skrzyni e gdzie zalecano fabryczny olej MB.
Generalnie na 1 montaż do Mercedesa oleje robi się w Manheim lub ...Gliwicach przez firmę Fuchs nic innego.
Fuchs-a też mamy oczywiście .

Olej ATF jest w Polsce tylko w quartach 0.946L nie ma w żadnych innych.

emiliob napisał(a):Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil.

Czekam na info jak się spisuje ?
Odpowiedz
#8
Polecam
Zamówiłem 5W20 i 0W20 ( do Hondy ) , nie miał w dużych bańkach, więc zaproponował w 1 litrowych i cenę zrobił tak ,że wyszło taniej niż w dużych Very Happy . Do tego dorzucił gratisy - lejek przykręcany do butelki , piankę do szyb i inne. Dostawa na drugi dzień . I co najważniejsze - olej z najwyższej półki. Spoko polecam.
Odpowiedz
#9
A ja jutro zalewam dodatek do dieslaSmile zboczymy co wyjdzie z tego
Odpowiedz
#10
Trzymam w kciuki Emil.
Daj koniecznie znać.

wrocek: dziękuję bardzo staramy się docenić każdego klienta dlatego w 90% kazdy kto u nas cokolwiek kupuje nie dostaje czysty towar ale zawsze jakiś bonusik Smile
Odpowiedz
#11
Wstępne obserwacje są takie
Zawsze jak się silnik rozgrzał trochę cykał wtrysk lub coś co bardzo to przypominało. Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania.
Na P po muśnięciu gazu na chwile lub po prostu przygazowaniu obroty stawały na 1500 i tak trzymał - jedynie obciążenie np ruch kierownicą powodował opadanie obrotów (każdy ruch o jakieś 200 - 300 obr). W tej chwili po muśnięciu gazu obroty wchodzą w zależności jak mocno dodam gazu czyli nie od razu na 1500 ale np na 1000 - 1200 i powoli opadają.
Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem.
Albo zaleje filtr i pozwolę mu aby przepuścił środek przez układ albo po prostu doleje do kolejnego baku jak za tydzień pojadę w trasę i wtedy zobaczę co się zmieni.
Jedna sprawa że auto na baku z środkiem straciło moc przy przyśpieszaniu mocnym i na poboczu zgasło. Możliwe że czyszcząc poleciał jakiś syf i spadło ciśnienie na listwie CR. Bo potem odpalił i jechał normalnie. Albo dodanie płynu nie miało wpływu a zwykły zbieg okoliczności.
Jednak nie żałuje wydanych pieniędzy puki co Wink Gorzej na pewno nie jest Rock Polecam
Dodam, że nie wiedziałem w jakim stanie były wtryski bo prób nie robiłem
Odpowiedz
#12
emiliob napisał(a):Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania.

Czyli jest lepiej Rock

emiliob napisał(a):Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem.

Jeśli nie robiłeś nic innego w tym samym czasie więc ciężko nie oprzeć się innemu wrażeniu że to właśnie ten dodatek pomógł.

Emil ile tego wlałeś czy oby nie przesadziłeś może ?

Czy robiłeś korekcję wtrysków ?
Jeśli nie to zrób bo bez tego nie można włąściwie oceniać wszystkiego w razie problemów


Pozdrówka
Odpowiedz
#13
Polecam serdecznie zakup olejów u kolegi Croom, zawsze coś doradzi i ma przyzwoite ceny. Szybka i dobrze zapakowana wysyłka, a było w niej ponad 25 litrów różnych olejów i masa filtrów Mr. Green . Czysta przyjemność. Bardzo dobry kontakt.
Odpowiedz
#14
Ja bardzo dziękuję.
Wreszcie jest jeden z najlepszych olejów 10W40 z Amsoil zapraszam do zadawania pytań.

Teraz po zalaniu Amsoil 10W40 po Valvoline 10W40 max-life wreszcei moja V6 mruczy a nie stuka cała klawiatura Smile

To ten olej :

[Obrazek: amsoil-10w40-amo-3,784l.jpg]
Odpowiedz
#15
Croom,
Mam jeszcze jakieś 3000km do zmiany oleju, więc się powoli rozglądam.
Do silnika 4.7 h.o. rekomendowany olej to Mopar 10w30. Z tego co się orientuję (a orientuję się słabo), moparowski 10w30 spełnia normy (mam nadzieję, że to normy): ilsac gf-5, ms-6395.

Co możesz polecić (i w jakiej cenie) zamiast mopara. Potrzebuję 6 litrów.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Raptor - oferta specjalna dla JEEP.ORG.PL msb 297 69 326 8 godzin(y) temu
Ostatni post: javelin
  Szekla4x4.pl Oferta dla Jeeporgowców :) szekla4x4 0 8 981 2017-02-26, 09:55 PM
Ostatni post: szekla4x4

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości